Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy pomysł z tematu "Wspólnymi siłami" podoba Ci się? |
Tak |
|
95% |
[ 19 ] |
Nie |
|
5% |
[ 1 ] |
Nie mam zdania na ten temat |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 20 |
|
Autor |
Wiadomość |
Rivergo
Zaginiony

Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:43, 12 Lip 2008 Temat postu: Wspólnymi siłami |
|
|
Witam. Chciałbym podać może w miarę dobry pomysł.
Może byśmi zebrali ludzi z forum i podzielili ich na grupy:
- graficy
- skrypterzy
i w ten sposób moglibyśmy stworzyć "lepszą" wersję stranded'a 2.
Proszę o aktywność na forum oraz o wypełnienie ankiety.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Nie 0:57, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
mi sie to podoba ale musielibyscie mnie tego nauczyc. potrafie max zmienic paintem wygląd ludzi i zwierząt
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:26, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Moge troche skryptów napisać. Z nowymi lub bardziej skomplikowanymi będziem problem, ale jak skrypt był w Adventrue to spokojnie go przerobie.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rivergo
Zaginiony

Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:37, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jest dobrze.
Jeżeli może coś polecic
Szkieletor popraw skrypty w grze a szczególnie jeżeli potrafisz to popraw skrypty budynków czyli wymagania.
Drwencki jak umiesz to popraw grafiki właściwie wszystkie które można poprawić
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:59, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ta jest! Musze tlyko zobaczyc w edytorze jak poszczegolne budynki wygladaja, zeby jakos realnie te wymagania zmienić.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rivergo
Zaginiony

Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:05, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
w grze weź zbuduj w edytorze wszystkie budynki i na tej wyspie posprawdzaj i uaktualnij wymagania.
PS. jak uruchomić twoją wyspę?
PSS. jak chcesz to mogę ci pomóc w twojej wyspie (map edytor)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:32, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Rivergo napisał: |
PS. jak uruchomić twoją wyspę?
|
Chodzi o Lortos? Ściągnij wersje mniejszą i skopiuj do katalogu maps.
Możesz ściągnąć 1 część pełnego modu, z dwoma pierwszymi mapami, z których w drugiej jest mały EasterEgg, czyli żart. Jeśli przeszedłeś Adventure oryginalne, kapniesz się, jaki żart Acha, po ściągnięciu 1 częśći pełnego moda wyodrębnij z ZIPa wszystko do folderu mods. Potem kliknij prawym na plik uruchamiający Strandeda i wybierz właściwośći. Potem w linii komend dopisz na końcu -mod Lortos . Uruchom gre i wejdź w Adventure. Może ci pokazać się błąd w drugiej mapie po jej przejsciu, jest on spowodowany brakiem mapy 3, czyli właściwej, nad którą dalej pracuje.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rivergo
Zaginiony

Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:34, 27 Lip 2008 Temat postu: aha |
|
|
thx za pomoc, może ja ci też mogę pomóc tylko podaj mi swoje gg
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:39, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem wymagania na bardziej realne. Płotek to teraz 4 patyki, bo widać, że z tylu jest zrobiony, ognisko 8 patyków i 10 kamieni, bo z tylu jest zrobione, daszek to 8 patyków 7 liści, bo z tylu jest zrobiony, itp. Z niektórych budynków zdjąłem niektóre wymagania, na przykład szkoła małp nie potrzebuje już kamieni, bo przecież widać że ich tam nie ma. W przypadku studni zamieniłem zamiast pebbles(bo ich tam nie widze) 1 butelke wody, bo skądś ona musi sie brać, no nie? W przypadku Hut dodałem wymagania 10 sian na dach(ciekawiło mnie, z czego on jest? teraz juz wiem) i usunąłem wymaganie patyków, bo ich tam nie ma. podaje link do zmienionego pliku buildings, wystarczy go skopiować do folder Stranded 2\mods\XXX\sys. Gdzie XXX to nazwa modu, w przypadku podstawki Stranded II. Czekam na opinie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Pon 22:33, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Szkieletor napisał: | Rivergo napisał: |
PS. jak uruchomić twoją wyspę?
|
Chodzi o Lortos? Ściągnij wersje mniejszą i skopiuj do katalogu maps.
Możesz ściągnąć 1 część pełnego modu, z dwoma pierwszymi mapami, z których w drugiej jest mały EasterEgg, czyli żart. Jeśli przeszedłeś Adventure oryginalne, kapniesz się, jaki żart Acha, po ściągnięciu 1 częśći pełnego moda wyodrębnij z ZIPa wszystko do folderu mods. Potem kliknij prawym na plik uruchamiający Strandeda i wybierz właściwośći. Potem w linii komend dopisz na końcu -mod Lortos . Uruchom gre i wejdź w Adventure. Może ci pokazać się błąd w drugiej mapie po jej przejsciu, jest on spowodowany brakiem mapy 3, czyli właściwej, nad którą dalej pracuje. |
Że praktycznie nic nie wiem, gdzie jest ta linia komend? wchodze w właściwości i nic takiego tam nie pisze
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:41, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
w CD-Action masz napisane na ostatniej stronie z kodami. Ale powiem ci.
Jak wejdziesz we właściwości jakiegoś pliku to w zkałdace ogólne obok ikony pliku masz pole ze ścieżką. To jest linia komend.
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Kokazoo
Rozbitek

Dołączył: 25 Maj 2008 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:11, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Hmm... ja potrwafie zrobic skrypty jezeli ktos
chce jakies np:
U pirata kupić: Pistolet za np. 300gold'a
niech pisze ^^
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wojtek999
Zaginiony

Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:04, 06 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
I ja uważam, że jestem dobry w skryptowaniu.
Potrafię pisać własne skrypty (od początku do końca)
Wymyśliłem taki jeden ciekawy do raptora
ale i w ogóle, ale mniejsza z tym.
Post został pochwalony 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
fuji11
Rozbitek

Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z Tucholi
|
Wysłany: Pon 16:37, 03 Lis 2008 Temat postu: Wspólnymi siłami |
|
|
Ja potrafię zrobić modele 3d jeżeli to pomoże
Ale nie wiem którym programem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Platinum
Rozbitek

Dołączył: 09 Lis 2008 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:51, 21 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Szkieletor mam problem wkleilem ten plik z tymi budynkami i mi sie gra wylancza w 98% ladowania i pisze Invalid BUILDING Properyt 'group'
Niewiem co robic .Jak mozesz to mi przslij oryginalny plik bo nie zrobilem kopii zapasowej :].
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|