Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy podoba ci się pomysł modu? |
Tak. |
|
85% |
[ 23 ] |
CO?!?!? MIASTA W STRANDED!?!? Bez sensu. |
|
11% |
[ 3 ] |
Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Na razie nie mam zdania. |
|
3% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 27 |
|
Autor |
Wiadomość |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 11:14, 25 Lip 2008 Temat postu: LortosMod |
|
|
Aktualnie pracuje nad mapą, którą wprawdzie można nazwać modem, bo postaram się dodać kilka nowych postaci, np. górnik, pustelnik, turyści, itp. Zrobiłem prostą wersje, bez dialogów, na małej mapce, ale zamierzam zrobić wersje na mapce największej, z dwoma miastami, portem, kopalnią, leśniczówką, dodać możliwość pracy, itp. Na razie na mniejszej mapce zrobiłem port z tubylcami(tylko wódz ma coś do powiedzenia), zawaloną kopalnie bez górników(jest tam pewien żart, mianowicie dymiący joint xD), domek pustelnika i Lortos, miasto z Zoo i parkingiem dla Raptora. Zamierzam powiększyć Lortos, kopalnie zrobić NIE zawaloną, w porcie dodać możliwość handlu, targowisko w Lortos, Leśniczówkę, bary, większe Zoo, przede wszystkim większą możliwość interakcji z otoczeniem. Potrzebuje paru modeli 3D(stołki, krzesła, butelki z rumem), kilku textur(z tym będe miał problem, bo sam textur nie zrobię) i mnóstwa skryptów. Może się z tym uporam, może nie. Ale na pewno potrzebuje POMOCY. Najbaradziej przyda się grafik. Nowe pomysły chętnie przyjmę. Acha, rozbudowa obozu nadal będzie głównym elementem rozgrywki, bo w przeciwieństwie do wersji mniejszej w pełnym modzie nie dostaniesz domu ani surowców w magazynie.
Link do LinkList, usługi RapidShare pozwalającej na umieszczenie kilku linków w jednym miesjcu:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nastawienie do pomysłu można wyrazić w ankiecie, uwagi prosze spisywać.
POSTĘPY
Port
Mapa początkowa
Lortos(połowa zrobiona)
Kopalnia zrobiona(miałem ochote wywalić komputer przez okno, gdy po kliknięciu przycisku "ustaw obiekty na ziemi" cała kopalnia mi się zawaliła... ale zrobiłem na nowo)
Niezbyt ukryta kryjówka złodziei
ZOO Lortos
NOWE PRZEDMIOTY
Monety Lortos, Juval i gildii złodziei
PLANY
Juval(drugie miasto)
Questy
Leśniczówka
Bar w Lortos
Czekam na nowe pomysły.
TEAM:
Szkieletor: skrypty
Klima: tekstury
Rivergo: mapy
Potrzebny grafik 3D! Dużo modeli musi być zrobionych lub przerobionych, ja niestety nie jestem w modelowaniu 3D dobry.
W modzie wykorzystane zostaną elementy i rozwiązania z Kidnap Modu. Nie są chronione prawnie prawami autorskimi, ale czuje się zobowiązany wspomnieć o Kidnap Modzie i jego twórcy Huda Janie w creditsach i tutaj.
Czekając na LortosMod warto ściągnąć Kidnap Mod.
Modele z Kidnap Moda użyte w Lortos:
Ulica
Samochód Flintstonów.
Monety
Otwierana część płotu.
HudaJan - tylko reklame twojego modu moge ci zafundować w zamian za świetne modele.
POTRZEBNY JAKIŚ SPOKOJNY KRÓTKI UTWÓR DO MENU!
Aktualna wersja: 0.4 (troche zrobione, ale większość nadal wymaga poprawek lub zrobienia)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szkieletor dnia Śro 12:52, 30 Lip 2008, w całości zmieniany 12 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Klima
Rozbitek

Dołączył: 17 Lip 2008 Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:26, 25 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Spoko mogę pomóc, widzę że ty jedyny coś tu piszesz XD
Teksturę mogę przerobić ale nie umiem tworzyć ;/ na bardziej jestem od wymyślania Jak co to pisz na GG, ####### wyśle ci na PW
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Klima dnia Pią 13:26, 25 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Nie 0:53, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
U mnie coś chyba nie działa, wkleiłem to do folderu maps i w czasie ładowania pokazuje mi sie jakis błąd a gra się wyłącza
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Nie 0:54, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
możecie mi jakoś pomóc? tam ampa świetnie sie zapowiada i też chciałem na niej grac
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:01, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
powiedz jaki błąd, może ci zdołam pomóc. Być może chodzi o dialogi, podam linki do folderu Lortos z tekstami w pierwszym poście, powinno działać. Ale wersja mniejsza jest tylko małą wyspeką z małym miastem, malutkim portem i zawaloną kopalnią. Nie ma tam nic ciekawego, można tylko przejrzeć, jak będzie wyglądał ogólny zarys modu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szkieletor dnia Nie 12:32, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:34, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Ech... tyle roboty poszło w piach... Całą mape musze robić od początku, bo dałem za dużo zwierząt random fillem. Ale myślę, że nadrobie to w jeden dzień. xD Mam nawet nowy pomysł. Pewnie jeszcze dzisiaj pojawi się mapka samouczka wraz z folderem modu. Nowe linki będą kolejnymi paczkami z jedną mapą i czasem nowymi przedmiotami. Zamierzam podmienić Adventure na moje mapki.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Nie 13:13, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
mi sie pojawia coś takiego:
"Object of type 218 is undefined! Are you sure that you are using the right mod/version for this map
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Nie 14:53, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Spoko, już mi działa ściągnąłem tą wersje english coś tam i jest luz
wcześniej miałem tą z cd-action
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:01, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Pierwsza mapa wprowadzająca gotowa, teraz wystarczy tylko zrobić skrypt przechodzenia do następnej mapy i moge udostępnić folder z modem(na razie tylko skopiowany folder Strandeda tlyko bez map adventure, podmienione będą na moje).
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rivergo
Zaginiony

Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:46, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
prace cały czas trwają nad wielkim modem. Narazie nie chce sie wpisywać w poczet twórców ale zaraz ma dojść do mnie wersja zmodowana a ja sie zajme mapami.
Będziemy na bierząco imformować o pracach.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:51, 27 Lip 2008 Temat postu: Sprawy dwie |
|
|
1. Mam pomysł co do umieszczenia w modzie Świętego drzewa, które będzie cały czas się odnawiało, więc można będzie nawet siekierką uderzać w nieskończoność. Umieszcze je w świątyni, na wysepce, która będzie otoczona fosą z rekinami i piraniami. Dotarcie do drzewa możliwe będzie tylko poprzez użycie przedmiotu który można kupić u kapłana, a powrót za pomocą innego, jeszcze droższego przedmiotu. Co wy na to?
2. Rivergo - wpisze cię do teamu, w końcu dopieszczanie map to też robota.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Nie 20:36, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Można by jeszcze zrobić jakiegoś tresera u którego można by kupić zwierzęta walczące, lwa, orła lub tez raptora. I może jeszcze jakieś pojazdy
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Pon 0:27, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
arena- walki przecwiko zwierzętom na oczach publiczności ;]
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rivergo
Zaginiony

Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:37, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
hmm drwencki to całkiem niezły pomysł, możliwe że go wykorzystam tylko pozostaje sprawa czy szkieletor zrobi skrypt.
PS. zapraszam do mojego tematu o projekcie Lortos
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 10:45, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Z tym skryptem walki na arenie może być problem, ale chyba mam rozwiązanie. Wystarczy dodać skrypt że jak lew zobaczy gladiatora to go atakuje i na odwrót co jest dość łatwe. Sklep ze zwierzętami na pewno będzie. Moge użyć skryptu z areny do zrobienia ich skryptu ochrony gracza. Pojazdy moge spróbować, ale grafika 3D to nie jest moja mocna strona.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|