Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy podoba ci się pomysł modu? |
Tak. |
|
85% |
[ 23 ] |
CO?!?!? MIASTA W STRANDED!?!? Bez sensu. |
|
11% |
[ 3 ] |
Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Na razie nie mam zdania. |
|
3% |
[ 1 ] |
|
Wszystkich Głosów : 27 |
|
Autor |
Wiadomość |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Pon 14:29, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
gdzie rozpakować Teksty na znakach i nasladujace dialogi do mapki Lortos(wersja mniejsza)?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Pon 16:45, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Plik ze strażnikiem też nie działa a zrobiłem tak ja pisało
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:17, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
zapomniałem paru rzeczy, poczekaj na pełną wersje moda, a do qwersji mniejszej trzeba teksty rozpakować do folder Stranded 2\mods\Stranded2\Lortos. Folder Lortos zrobić i tam wrzucić TYLKO teksty i skiny.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Pon 17:36, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Mam nowy pomysł;] A jakbyście zrobili jakiś sklep z projektami na nowe budynki? że za jakieś surowce albo monetymożna kupić nowe budowle
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Pon 17:42, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ej, mówisz że tam wklejać ale z tym srażnikkiem nadal nie idzie. tam jest plik units a to trzeba dac przeciez do sys. A gdy tak zrobilem wyswietlil sie blad z gornikiem
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Pon 19:02, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
możesz dokładniej opisać gdzie wypakować ktore pliki? taka jakby nstrukcja
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rivergo
Zaginiony

Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:52, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
drwencki chciałbym ci przypomnieć że istnieje opcja EDYTUJ...
Nie dodawaj po 3 posty na raz bo tylko zaśmiecasz forum i nabijasz posty czyli robisz SPAM
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Rivergo
Zaginiony

Dołączył: 12 Lip 2008 Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:58, 28 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Potrzebny jest :
-> grafik 3d (najbardziej potrzebny, trzeba mieć jakieś doświadczenie w modelowaniu 3d)
-> skrypter (potrafiący tworzyć skrypty od zera[pomoc dla szkieletora])
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Drwencki
Zaginiony

Dołączył: 27 Lip 2008 Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rypin
|
Wysłany: Wto 0:36, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ok, sorry
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Szkieletor
Zaginiony

Dołączył: 18 Paź 2007 Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:44, 30 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
usuń wpisy dotyczące straznika i jego skin, nie jest porzebny do wersji mniejszej.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
fuji11
Rozbitek

Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z Tucholi
|
Wysłany: Pon 19:56, 03 Lis 2008 Temat postu: Grafik 3d |
|
|
3D Dobrze sobie radze z takimi rzeczami
Sam zrobiłem Wolkswagena T2 w milkshapie z jednej geosphere-kulki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fuji11 dnia Nie 0:17, 07 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
 |
fuji11
Rozbitek

Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z Tucholi
|
Wysłany: Pon 20:13, 03 Lis 2008 Temat postu: Download |
|
|
Próbuje coś sciągnąc z rapidshare ale nie moge prosze wyslac mi LortosMod
na e-mail [link widoczny dla zalogowanych] z góry dziekuję
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
technik
Rozbitek

Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:22, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
kiedy wyjdzie ten mod??
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
Wojtek999
Zaginiony

Dołączył: 01 Sie 2008 Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:05, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Dobra...
A więc tak. Ja potrafię pisać skrypty OD ZERA.
Zrobiłem już:
Sejf NA KOD
Kilka misji (tj. w GTA)
Zaawansowane skrypty handlu
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
fuji11
Rozbitek

Dołączył: 17 Lis 2007 Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Z Tucholi
|
Wysłany: Sob 17:52, 06 Gru 2008 Temat postu: lortos mod |
|
|
Ej. dajcie jakiś inny link lub wyślijcie mi na e-mail
adampacer@wp.pl
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fuji11 dnia Nie 0:18, 07 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|